środa, 27 lutego 2013

Sałatka z tuńczykiem

Kiedy w lodówce powoli robi się pusto najlepiej zrobić sałatkę. Ostatnio chodzi za mną sałatka z tuńczykiem, więc zabrałam się za nią korzystając z wolnej chwili. Istnieje wiele konfiguracji tego przepisu - ja za każdym razem też coś zawsze zmieniam. Dziś zabrakło  mi rodzynek, ale mój refleks jak nigdy nie zawiódł i doszło to do mnie kiedy wsypywałam ryż do miski...Wizja schodzenia, spaceru do lidla i ponownego wchodzenia na moją wieżę przerosła moje możliwości, więc słodki akcent rodzyn zastąpiłam sosem sweet chili i szczerze mówiąc smakuje nieźle ;)

Składniki: 

  • Puszka tuńczyka
  • Puszka kukurydzy
  • Szklanka ryżu
  • 2 łyżki majo
  • łyżka sweet chili 
  • sól,pieprz,papryka
  • natka pietruszki    



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz