poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Depilacja brwi bez bólu

Macie dość bolesnego skubania brwi, opuchniętych i zaczerwienionych łuków brwiowych? Moje brwi postanowiły zakończyć związek z pęsetą i rozpocząć nowy z kremem do depilacji! Na pomysł wpadłam podczas skubania brwi. Myślę sobie, no zaraz oszaleję i zgolę brwi na łyso :D A tu nagle olśnienie! Przecież można zrobić to lepiej :D Przy najbliższej okazji odnalazłam krem do depilacji miejsc intymnych ( brwi są nimi ewidentnie, bynajmniej moje:D), firmy oszołomowej za jedyne ok 6 zł :) no i powiem że spisał się lepiej niż się spodziewałam:) BTW wiem, że zdjęcie wygląda jak z brazzers :D




  1. Nakładam krem szpatułką dołączoną do opakowania

  2. Na opakowaniu jest napisane by czekać 5-10 min ja jednak trzymałam niecałe 5 bo brwi są delikatniejsze;)

  3. Ściągam krem i włosy szpatułką 

  4. I brwi gotowe :D

 

3 komentarze:

  1. Wypróbuję! Dzięks! PS. Zapraszam na bloga http://misschouxbunblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczaki, pomyłka, przypadkowo dodałam blog kogoś innego. Mój to lllilian.blogspot.com :D

      Usuń
    2. Fajny blogasek :D na pewno będę go śledzić ;)

      Usuń