wtorek, 19 lutego 2013

Przedwyjazdowy shopping


Dzisiaj króciutko o tym co tym co muszę zrobić przed wyjazdem. W tym celu udałam się dziś do bałtyckiej i poniekąd osłodzeniu sobie rozstania z moim kociakiem (niestety nie mógł lecieć ze mną :C). Nie chciałam dziś za dużo wydawać, bo wiadomo - można wydać więcej w UK :D Pierwsza na liście była farba- bo co będę z odrostem biegała, ale tym razem wybrałam inny odcień wiec efekt może być różny (wstawię fotkę później). Chciałam też przykleić rzęsy lepszym klejem, bo lipnie by było gdyby poodpadałyby mi w połowie wakacji- kupiłam sobie klej "duo" z inglota, dużo dobrego o nim słyszałam więc mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie  ;) Na dziś to tyle Robaczki, lecę zmyć farbę, dokleić rzęsy i się dopakować Śmiech miłych ferii


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz