środa, 15 maja 2013

Woda brzozowa - włosy przed i po :D

Od paru miesięcy stosowałam wodę brzozową do włosów ( dla tych którzy nie kojarzą kieruję do tego posta ;) --> here . Na początku średnio wierzyłam w jej "magiczne moce" ale bardzo zależało mi na ogarnięciu tych moich paru włosów więc uznałam że nie zaszkodzi a może nawet pomoże i wzięłam się do akcji :D Po paru użyciach straciłam nadzieję, że moje włosy będą gęstsze i mocniejsze ale mimo tego stosowałam ją dalej. Z czasem butelka robiła się pusta a moje włosy bardziej miękkie i lśniące, aż do ostatnich dni kiedy ktoś stwierdził, że mam dużo więcej włosów niż wcześniej i wyglądają na zdrowe. Ta woda chyba ma jednak jakieś moce skoro tak zadziałała na moje nadające się jedynie do związania włosów. Oto parę fotek zanim zaczęłam używać wody brzozowej i po ;) Myślę, że jak na taką cenę to jest to zdecydowanie must have :D

 

 

PRZED:



 

PO:





1 komentarz: