wtorek, 26 lutego 2013

Kremowanie włosów

Słyszałam o wielu metodach pielęgnacji włosów, tych konwencjonalnych i tych mniej popularnych. Od zwykłych odżywek, przez wosk i płukanki, po laminowanie włosów żelatyną. Ostatnio postanowiłam wypróbować kremu na włosy...kremu do ciała. Włosy po takiej maseczce podobno są bardziej lśniące, miękkie i przede wszystkim odżywione, a przy tym nie wyglądają na ciężkie i tłuste:) i stało się ! Użyłam kremu nawilżającego do ciała i odżywki regenerującej (pokazana we wcześniejszym poście). Taką maseczkę trzymałam 3 h pod ciepłym ręcznikiem po czym umyłam włosy szamponem. Włosy są znacznie bardziej miękkie oraz wydaje mi się, że kolor jest bardziej intensywny, zapomniałam dodać, że pachną malinami i balsamem :)
 

EFEKT

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz