środa, 20 marca 2013

Idealne brwi

Możemy zrobić perfekcyjną kreskę lub czarujący smoky eye ale nawet najładniejszy makijaż ever mogą zniszczyć BRWI ;P Wcale nie żartuję :D Nie chodzi tylko o to, że niewyskubane brwi są źródłem zła ale te źle wyskubane mogą zmienić naszą twarz w karykaturę :)


Mam swoje dwa ulubione typy źle wyskubanych brwi, mianowicie:


Brew od kredki


Niby wszystko spoko ale jednak nie. Brew skubana z góry i z dołu w dodatku poprawiana najlepiej czarną kredką wygląda śmiesznie. A propos, brwi skubiemy tylko z dołu i z przestrzeni między brwiami ale o tym za chwilę :D

Brew jak oczy emotki/ wiecznie zdziwione brwi :D


Jak widzę takie brwi mam ochotę rzucić się na tą osobę z pęsetą :P BTW niezła ze mnie artystka co nie :D ?
No, to były moje ulubione brwi, a teraz pora na resztę perełek :D

Brew od linijki/ krzaluny


Tego typu chyba nie muszę komentować ;P Nie mogę się nadziwić osobom które tak modelują brwi... ja tak nie umiem :D W dodatku gęstość brwi nadaje im charakteru= im gęstsze brwi, to lepszy charakter? Albo brak pęsety :D

Monobrew/ Mewa w locie


Ten rodzaj brwi występuje często u mężczyzn...ale u kobiet również sie pojawia ;) BTW. mężczyźni, skubanie brwi nie ujmie wam męskości, wręcz przeciwnie-laski lecą na ładne brwi ;)
Tyle było o tym jak nie modelować brwi, no to teraz o tym jak to robić by było dobrze :):

  • Skub włoski tylko z dołu i z przestrzeni między brwiami
  • Nie maluj brwi na czarno, ewentualnie ciemny brąz (sama maluję bo mam ich mniej niż mało i w dodatku blond....
  • Zostaw 3cm przestrzeni między brwiami
  • Najlepiej wyrywaj włoski z cebulkami, nie używaj żyletki (po pierwsze takie włoski później odrosną, po drugie uzyskasz lepszy kształt brwi
  • Żeby sprawdzić gdzie powinna zaczynać a gdzie kończyć brew przyłóż pędzelek do zewnętrznego kącika pod minimalnym ukosem. To samo zrób z zewnętrznym kącikiem.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz