poniedziałek, 25 lutego 2013

Przegląd szafy - buty

Buty, buty, buty, jak można ich nie kochać. Ja niestety należę do tych ludzi, którzy wręcz uwielbiają je nosić, kolekcjonować i oczywiście kupować :D Dziś mój mały ranking obcasów;)

A tak z innej beczki, postanowiłam dziś podkręcić sobie włosy....ale nie użyłam poniższego poradnika;)



1. A teraz już o butach ;) Zdecydowanym nr 1 są czarne szpilencje, których nie może zabraknąć w każdej szafie. Moje są mega wygodne i przeżyły ze mną już nie jedne wyjście nie męcząc mi stóp (a o to nie trudno chodząc na szpilach)



2. Te szpilki idealnie wyglądają noszone razem z jeansami, legginsami a nawet do casualowej kiecki. Czerwona podeszwa i cekiny dodają im szyku przez co nawet zwykły top będzie wyglądał przy nich olśniewająco;)

3.  Te koturny prócz tego, że są wygodne, nadają charakteru też przez oryginalny kształt koturna


4.  Jeśli na imprezę to tylko w nich, brokat nada blasku każdej nocy a słupek sprawi, że buciki będą stabilniejsze:0


5.  A te buty polecam na imprezę jak i na codzień, łańcuszki przy butach idealnie będą pasowały do każdej chanelki ;)



2 komentarze: