środa, 24 kwietnia 2013

Spaghetti bolognese

Włoska kuchnia jest jedną z moich ulubionych, a pasty mogłabym jadać na obiad codziennie :) Wszyscy wiedzą, że klasyką klasyki jest spaghetti bolognese, które dziś zrobiłam. Załączam przepis na sos...bo przecież makaron ugotować nie sztuka, co innego go samemu zrobić, ale na to brak mi odwagi :) Bon Appetit

 



  • Mięso mielone
  • Makaron spaghetti
  • dwa ząbki czosnku
  • dwie cebulle
  • puszka pomidorów krojonych
  • bazylia
  • pieprz 
  • sól


1. Cebule siekamy po czym podsmażamy na rozgrzanej patelni 
2. Kiedy cebula się zeszkli dodajemy mięso i rozdrabniamy je łopatką
3. Przeciskamy czosnek przez praskę
4. Wlewamy pomidory i doprawiamy solą, pieprzem i bazylią
5. Nie martwcie się jeśli sos wydaje się za rzadki - jak ostygnie będzie gęstszy ;)


Podany przepis jest na ok. 4 osoby. Ja jednak użyłam tylko połowę, a drugą połowę zostawiłam na jutro...ale o tym co jutro to napiszę później ;) 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz