środa, 17 kwietnia 2013

Leopard make-up

Już dawno na blogu nie pisałam nic o make-upie, dziś postanowiłam to zmienić :)Zainspirowałam się motywem zwierzęcym a konkretnie lamparcim mrrrrau. Do stworzenia stylizacji użyłam trzech odcieni cieni, eyelinera i mascary....Miłego czytania :)

 

 
  1. Nakładam cień nr 1 aby rozświetlić powiekę
  2. Następnie rozprowadzam cień nr 2 od zewnętrznego kącika oka prawie do wewnętrznego
  3. Cienkim pędzelkiem rozprowadzam cień 3 od wewnętrznego kącika do połowy powieki (tuż pod łukiem brwiowym)
  4. Eyelinerem maluję cętki od połowy powieki na zewnątrz
  5. Na koniec tuszuję rzęsy maskarą i gotowe :D 
  6. BTW nie zdążyłam pomalować ust ale do takiej stylizacji proponuję usta nude lub w ciepłym odcieniu brązu





2 komentarze:

  1. bardzo przypadł mi do gustu Twój blog ;-) zaparszam do mnie http://cycki-tylek-mozg.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń