niedziela, 14 kwietnia 2013

Sauce à l'ail



Dziś kulinarnie, może dlatego, że znów dopadło mnie lenistwo spowodowane końcem weekendu :( Ale wracając do tematu kulinarnego: Nawet standardowy niedzielny obiad można urozmaicić. W tym przypadku typowego kotleta wzbogaciłam o sos. Czosnek nie jest jednak dobrym rozwiązaniem kiedy planujesz wyjście (chyba, że nie możesz się opędzić od adoratorów :D). Jak już wcześniej zastrzegłam "nic mnie z łóżka dziś nie wyciągnie", więc nie oszczędzałam czosnku ^^ 
Smacznego Robaczki



  • Jogurt naturalny
  • Łyżka majo
  • pieprz
  • cukier
  • sól
  • czosnek (dowaliłam 3 ząbki:D)
 
 

  1. Wlewamy jogurt do miseczki
  2. Dodajemy majo
  3. Przeciskamy czosnek przez praskę i dodajemy
  4. Dodajemy sól, pieprz i cukier 
  5. Mieszamy
  6. Najlepiej potrzymać jakiś czas w lodówce, żeby sos się "przegryzł"
 
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz