wtorek, 5 marca 2013

Topka kosmetyczna

Dziś zaprezentuję kosmetyki bez których na co dzień, czy to na weekendowym wyjściu ciężko mi się obejść :) Przyznam się bez bicia, że moim hobby jest powiększanie swojej kolekcji kosmetyków, kupowanie pewników oraz próbowanie całkiem nowych wynalazków:) Oto moje ulubione upiękniacze ;)



 Pielęgnacja ciała i włosów:
  • mus brązujący (świetny, tylko trzeba szybko umyć ręce bo szybko się opalają :D)
  • tonik oczyszczający (jak na razie, jeden z lepszych jakie miałam)
  • szampon nadający objętość (skoro działa na moje włosy to musi być dobry)
  • oliwka dla dzieci (skóra jest miękka i oszołamiająco pachnie)


Oczy:
  • Eyeliner w penie (wygodny i wytrzymały, idealny do mojego trybu życia)
  • Mascara misssporty (dobra-a tania! chociaż i tak rzadko tuszuję rzęsy odkąd mam kępki)

 Paznokcie:
  •  Lakier matujący do paznokci (po co kupować 1000 lakierów matowych skoro można mieć 1, który każdy kolor zamieni w elegancki mat)



Twarz/usta: 
  •  Korektor antybakteryjny (często zastępuje mi podkład, nie brudzi twarzy lecz jakby komponuje się z nią)
  • Czerwona szminka (nie trzeba nic o niej pisać, must have w każdej kosmetyczce!)


Brwi:
  • Cienie do brwi oriflame w zestawie ciemny cień, jaśniejszy, wosk do brwi i 2 pędzelki a wszystko to w eleganckim i malutkim pudełeczku z lusterkiem (z moimi blond brwiami robią cuda, w dodatku cena jest niska :))

 
Kości policzkowe: 
  • Kulki brązujące (nie ma nic lepszego niż kulki brązujące....i te złote refleksy....:D)


 Zapach:
  • Lady milion- Paco Rabanne (faktycznie pachnie jak milion dolarów, świetny na zimę, a na ciele utrzymuje się przez długie godziny)
  • Angel- Thierry Mugler (zapach typowo wieczorowy, słodki i tajemniczy, podobno działa jak afrodyzjak;))

2 komentarze:

  1. Szampon używałam przez pewien czas. Rzeczywiście nadaje włosom objętość, do tego ślicznie pachnie. Idealnie, gdyby nie to że dostałam po nim łupież. Choć myślę że to nie do końca wina szamponu : )

    OdpowiedzUsuń