poniedziałek, 11 marca 2013

Brokuły

Dawno nie było nic o jedzeniu wiec postanowiłam coś w końcu wrzucić :) Dziś miałam ewidentną ochotę na warzywa, a konkretnie brokuły.....mogłabym je jeść non stop- najlepiej te świeże :D Postanowiłam zrobić makaron z brokułami,jogurtem naturalnym i czosnkiem. Z racji tego, że jestem dziś nieco nieogarnięta, wrzuciłam trochę za dużo makaronu ale w moim domu nic się nie marnuje i chwile później miałam już sałatkę do której również wrzuciłam brokuły ale zacznijmy od początku...:)



Składniki:

  • Brokuły paczka/ Róża
  • Jogurt naturalny
  • Łyżka majonezu
  • Makaron świderki
  • 3 ząbki czosnku
  • sól, pieprz, trochę słodkiej papryki
  • olej do podsmażenia
 
 

  1. Brokuły rozmrażamy/ myjemy i dzielimy na różyczki
  2. W międzyczasie gotujemy makaron w osolonej wodzie
  3. Na rozgrzany olej wrzucamy czosnek przeciśnięty przez praskę oraz brokuły
  4. Odsączamy ugotowany makaron i dodajemy do brokułów
  5. Dodajemy jogurt, majonez i doprawiamy 
  6. Jeśli wyjdzie za dużo można część odłożyć i zjeść później jako sałatkę :)        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz