wtorek, 25 czerwca 2013

Niskobudżetowe podkłady cz. 4 :D

Wiem, że zrobiłam sobie dość sporą przerwę od pisania ale ostatnio nie mam nawet pomalować paznokci (a to na prawdę nie zajmuje mi wiele). W dodatku dziś po raz pierwszy w roku ubrałam krótkie spodenki....i co? i urwanie chmury, 3miasto zalane....Może nie powinnam ich zakładać :P Tak więc cała mokra, wymęczona i bóg wie co jeszcze powracam z kolejną odsłoną Niskobudżetówek :D Ostatnio w lidlu pojawiły się promołszyns na "lidlowe" i nie tylko takie kosmetyki :) Nie mogłam nie skorzystać więc brałam !:D Do mojego koszyka wpadły m.in. Maskara, masło do ciała i.......Podkład lidlowej firmy Cien, a oto jak sprawuje się w życiu :)



PLUSY:
  • bardzo dobrze kryje
  • tani
  • długo się utrzymuje
  • świetnie się rozprowadza
  • bardzo wydajny
  • daje efekt matowej i naturalnej skóry



MINUSY:

  • zbyt lekki
  • mało odcieni
  • nie zawsze można go dostać
  • nie wytrzymuje w ekstremalnych przypadkach


Kupiłam na próbę, używam go praktycznie codziennie ale to ze względu na to, że nie mam nic innego pod ręką, a ostatnio nie po drodze mi do drogerii...Z bólem serca ale więcej go nie kupię:C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz