poniedziałek, 6 maja 2013

Premium B.B. Cream by Anna Lotan

Jak już się chwaliłam, dostałam paczkę z B.B. kremem do przetestowania. Byłam ciekawa jego działania, bo słyszałam o nim dobre i złe rzeczy, więc postanowiłam przetestować go na własnej skórze - dosłownie :D 


ALE CO TO W OGÓLE JEST B.B. KREM?

Krem BB to krem codziennego użytku, który dodatkowo wyrównuje koloryt skóry i koryguje niedoskonałości oraz rozświetla. Polecany jest głównie do cery normalnej, natomiast można również używać go do skóry suchej. Wiele dziewczyn skarży się na to, że krem nie jest mocno kryjący. Taki ma być właśnie B.B. krem, kryje subtelnie, wyrównuje koloryt skóry, nadając jej naturalny koloryt oraz pielęgnując. Poza tym można używać go jak zwykłego kremu pielęgnacyjnego, ponieważ świetnie nawilża. 




A JAKI JEST Premium B.B. Cream ?

Do przetestowania dostałam dwie tubki 5ml w beżowym odcieniu. Mimo tego że to tylko 5 ml krem jest bardzo wydajny i stosuję go od paru dni. Postanowiłam poddać go trzem próbom:
  • Premium B.B. Krem  vs. Twarz sauté
  • Premium B.B. Krem vs.  Inny krem B.B. marki "x"
  • Premium B.B. Krem zamiast podkładu
  • Premium B.B. Krem parę godzin później 



1. Premium B.B. Krem  vs. Twarz sauté 

(dla lepszego porównania zasłoń sobie jedną połowę ;))


 2. Premium B.B. Krem vs.  Inny krem B.B.

(dla lepszego porównania zasłoń sobie jedną połowę ;))

 

3. Premium B.B. Krem zamiast podkładu

 4. Premium B.B. Krem parę godzin później 



 Podsumowując, Premium B.B. Cream by Anna Lotan to kosmetyk wart uwagi każdej kobiety, a na półce mojej toaletki zawsze znajdzie miejsce :) Świetnie się wchłania, nie pozostawia smug, świetnie dopasowuje się do skóry a nawet nadaje się pod codzienny makijaż! Jeśli coś miałoby mi w nim nie pasować to była by to tylko cena (198zł/30ml), ale należy przyznać, że to kosmetyk wart tej ceny:)

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że pochwaliłaś się blogiem na V. Na pewno będę tu zaglądać. Też prowadzę pamiętnik na V., a kilka dni temu zaczęłam przygodę z blogspotem. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ten odcień trochę niebardzo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chodzi o podklad to przyjelo sie zeby uzywac w odcieniu nieco wyzszym od wlasnego. Mam bardzo jasna karnacje wiec trudno mi znalesc coś rownie jasnego, poza tym blada twarz nie wyglada ciekawie ;)

      Usuń